Чит-коды для Force 21

Нажмите ~ для включения консоли.

ISpy — показать всех врагов на карте

NoVictory — сделать так, чтобы миссия никогда не заканчивалась (даже

если вы выиграли)

KillEnemy — убить всех врагов на карте

Hasselhoff — провалить миссию

GameOverMan — выполнить миссию

Neon — Неоновая желтая стрелка над каждым

Polytheism — вы и враги — непобедимы

Hurt — Ранить первую машину в выбранном взводе

Seattle — Убрать Горизонт

ChillOut — Зафиксировать машины

Amazon — убрать все деревья с карты

————————

Other Commands

————————

ID — Gives the type/ID/Unit ID of the currently selected vehicle

TargetList — Gives a list of currently selected targets (Useful for

"Kill" and "Hurt" commands)

SetX # — Moves the current unit to the new X pos (same as

clicking the goto button)

SetY # — Moves the current unit to the new Y pos (same as

clicking the goto button)

SetZ # — Moves the current unit to the new Z pos (same as using

the up/down button with the helicopter)

CenterMass — Centers the camera on the current unit

SoundBytes — Displays the amount of memory used by sound

Exit — Exit's to windows

Quit — Exit's to windows

Zoom # — Zooms the camera in (WARNING: I couldn't figure out how to zoom out)

GetPos — Gives the current units position on the map X Y Z

(useful for SetX, SetY, and SetZ)

CameraHeight # — Changes the height of the camera

TerrainDirectional — same as "Dir"

Dir — Displays the current RGB directional light values

DirR # — Changes the R Direction light

DirG # — Changes the G Direction light

DirB # — Changes the B Direction light

TerrainAmbient — same as "Amb"

Amb — Displays the current RGB ambient light values

AmbR — Changes the R ambient light

AmbG — Changes the G ambient light

AmbB — Changes the B ambient light

MinPitch — Controls the cameras minimum pitch

MaxPitch — Controls the cameras maximum pitch

MinHeight — Controls the cameras minimum height

MaxHeight — Controls the cameras maximum height

ScaleModel # — Scales all models to # times their original size

ScaleTurn # — Changes turning speed, 10 is about normal

ScaleAcceleration # — Changes Acceleration speed, 10 is about normal

ScaleSpeed # — Changes travel speed

London — Turns fog on/off

FarFog # — Furthest distance to draw fog

NearFog # — Nearest distance to draw fog

FarClip # — Farthest to draw objects/terrain

NearClip # — Nearest to draw objects/terrain

FPS — Shows current frames per second

Grid — Turns off texture maping

Avatar — Draws a yellow box around all objects

————————

Unknown Use

————————

ChessMatch — Toggels "ChessMatch" mode

Commanders — Disables Commanders Effects

SetMsgMode

SetHeading

————————

Bad … Very bad

————————

CameraDistance # — Hung my computer

ImpLines — **Crash*

Удачной игры в Force 21!

Источник

Понравилась статья? Поделиться с друзьями: